Forum Poudre Noire-free-fr
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal
anipassion.com

GEO Reportage - Kentucky, la bataille de Sacramento

3 participants

Aller en bas

GEO Reportage - Kentucky, la bataille de Sacramento Empty GEO Reportage - Kentucky, la bataille de Sacramento

Message  L'Indien Mar 24 Déc 2019 - 6:58

Bonnes fêtes de fin d'année !
L'Indien
L'Indien

Messages : 29
Date d'inscription : 03/11/2019
Age : 52
Localisation : 77

Revenir en haut Aller en bas

GEO Reportage - Kentucky, la bataille de Sacramento Empty Re : reportage - Kentucky, la bataille de Sacramento

Message  Fortyniner Mar 24 Déc 2019 - 12:00

@  L'indien  :  

J'ai vu ce doc deux fois et je le trouve intéressant, bien que le nombre de "reanactors" soit
assez restreint... Ils y mettent pourtant du coeur, ces Amerlocks... Wink
Heureuses fêtes à toi aussi ! Wink
Fortyniner
Fortyniner

Messages : 2881
Date d'inscription : 11/07/2013
Age : 74
Localisation : Aux confins de la Manche et du Calvados

Revenir en haut Aller en bas

GEO Reportage - Kentucky, la bataille de Sacramento Empty Re: GEO Reportage - Kentucky, la bataille de Sacramento

Message  Harvey62 Mer 25 Déc 2019 - 11:11

c


Dernière édition par Harvey62 le Lun 27 Juil 2020 - 10:55, édité 1 fois
avatar
Harvey62

Messages : 116
Date d'inscription : 17/11/2019

Revenir en haut Aller en bas

GEO Reportage - Kentucky, la bataille de Sacramento Empty Re : reportage - Kentucky, la bataille de Sacramento

Message  Fortyniner Mer 25 Déc 2019 - 17:22

@ Harvey 62 :

Merci, min tchot ! Bânnes fêtes ed fin d'année à ti aussi et pis à t'famile !
L'chot Jésus i' a été dins l'crèche au matin, mais in n'a pus vingt ans, ni soixante, malheureusemint... Wink
Té vas vir el pape à l'télé ??? In v'là 'core ain'ne !
Mi, i' m'fait pinser à un charcutier, avec s'tchiète ed calottin... Té cros pas 'core à cha, quand mainme ??
Es bénédictian Urbite et Orbite, i' peut s'assire ed'sus !
Allez, à l'année prochainne, qu'in s'mette in biau nam ! Wink
Fortyniner
Fortyniner

Messages : 2881
Date d'inscription : 11/07/2013
Age : 74
Localisation : Aux confins de la Manche et du Calvados

Revenir en haut Aller en bas

GEO Reportage - Kentucky, la bataille de Sacramento Empty Re: GEO Reportage - Kentucky, la bataille de Sacramento

Message  Harvey62 Jeu 26 Déc 2019 - 5:00

a


Dernière édition par Harvey62 le Lun 27 Juil 2020 - 10:54, édité 1 fois
avatar
Harvey62

Messages : 116
Date d'inscription : 17/11/2019

Revenir en haut Aller en bas

GEO Reportage - Kentucky, la bataille de Sacramento Empty Re : reportage - Kentucky, la bataille de Sacramento

Message  Fortyniner Jeu 26 Déc 2019 - 8:38

@ Harvey 62 :

Si t' y cros, tant miu' pou' ti, min tchot et pis j'espère qu' tout va s'arrainger pou' c' qué t'as !
Pour mi, djeu, ch'est l'univers infini et in canstante évolutian et d'arcyclache : tout l'resse, ch'est
du baratin d'curé et d'prélats qui nous roultent dains l'farine ed'pus des sièc' et des sièc'...
Ech' pape, i' paraît qu'i' s'rot l'dernier dé l'prophétie d' Saint Malachie : tant miu et pis in verra bin l'suite...
J'ai bouquiné tell'mint d' lifes su' plein d'sujets ésotériques qu' j'in ai fait m'n opinian...
Mais les cultes ed'toutes sortes i's exploitent l' crédulité des pauv' gins et pis l'superstitian...
Infin, in n'va pas épiloguer là d''sus, sinan in y s'ra 'cor au réveillan d' 2020 ! (LoL)
Et' feimm' al té fait trimer ? Ahuuu ! Mi, l'miainn' al fait tout à l'baraque ou presque, ed'dains
camme déhors ; j'l'admire pou' sin courache formidap' ! Al' est pas chti mais Normante et j'auros
pas pu rêver miu' pour ténir in ménache et s'occuper d'tout : cuisine, infants, gardin, massifs ed'fleurs etc...
In a presque tout fait insimpe dains l'baraque et in cantinue ainsin d'pus 40 ans...
J'espère qué t'es heureux aussi avec el' tchienne !
Jé n'connossos nin tin Louis, mais j'ai 'cor des 33 tours d'Edmond Tanière qui nous a bin fait rire et braire
avec ses canchans in rouchi ! Ch'étot in ancien'ne gueule noire, bin intindu... avec s'n accordéan et s'clique...
J' té souhaite banne virée au mont noir, min tchot, mais arrête putôt d'finquer pou' et' santé...
Ban courache et banne cantinuatian ! A plus ! Amitiés du chti ! Wink

Fortyniner
Fortyniner

Messages : 2881
Date d'inscription : 11/07/2013
Age : 74
Localisation : Aux confins de la Manche et du Calvados

Revenir en haut Aller en bas

GEO Reportage - Kentucky, la bataille de Sacramento Empty Re: GEO Reportage - Kentucky, la bataille de Sacramento

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum